Thursday, November 29, 2012

Sorry.....

Ledsen att jag inte uppdaterar er så bra här, men jag är sjuk och orkar inte riktigt med det. Hoppas ni alla mår bra och håller på och julpyntar, jag hoppas att jag är piggare till helgen så jag kan få upp adventsljusstakar och stjärnor.
Jag delar med mig av en bra låt istället. Det är Bruno Mars som jag tycker har en suverän röst och skriver oerhört sköna låtar. Det är hans nya singel.

English: I'm sorry that I'm not updating you all, but I'm ill and isn't up to it. I hope you all feel well and are doing your Christmas decoration, I hope I'm much better to the weekend so that I can put some lights and stars in the windows.
I'll share a good song instead. It's Bruno Mars that I think has a great voice and writes wonderful tunes. This is his new single.


No comments:

Post a Comment

Kommentera eller fråga gärna! Please comment or ask questions!